8. Yoga for et hvert humør/ energinivå

Dette innlegget er det 8. i min bloggserie om Yoga som selvhjelpsverktøy. De andre innleggene kan finnes her om det er av interesse 🙂  Bakteppet er presentert her: Bloggserie om yoga.

Det slår meg at det nok er en litt rotete bloggserie, og jeg tror jeg gjentar meg selv en del. Så jeg lurer på om det krever litt tålmodighet fra leseren 🙂 Beklager dette, men det er altså også et første forsøk på å gjøre noe sånt 🙂 Og ambisjonen om 1-2 innlegg per uke fløy ganske raskt ut av vinduet 😉

Dette blir et kort innlegg.

Det finnes en yogaform som kan passe for et hvert humør og energinivå, har jeg oppdaget. I yogaen kan jeg finne fokus, oppdage lek, styrke, kjenne avspenning, avslapning og dyp pust, ro eller utfordring og en utforskernysgjerrighet.

Jeg kommer til å fortsette på dette temaet i neste innlegg i bloggserien.

Vil du kommentere?

