Små steg kan virke ubetydelige

Men så går det litt tid, og de små stegene viser seg å utgjøre en stor forskjell.

Det er ikke alltid lett å spore tilbake og se alle de bittesmå grepene man tok, som resulterte i at veien tok en så veldig ny retning.

Som resulterte i at du plutselig innser at du tenker helt nytt om hvordan du møter utfordringer.

believeinyou

Og «bare» det å tenke nytt om utfordringer gjør, i tillegg til at du får mange nye erfaringer, at du får en ny innstilling til deg selv, og til livet.

Dette bildet resonnerer godt om noen ting som foregår i mitt liv om dagen. Jeg forsøker å klappe meg selv på skulderen for innsatsen, og glede meg over at jeg har kommet til det trappetrinnet jeg har.

Resten kommer når det kommer. Jeg håper jeg kan dele noe om det her på bloggen – får samle meg litt om det 🙂

Nå nyter jeg en god periode. SAM_4435

Vil du kommentere?

