Sjakktrekk

Dette var helgens sjakktrekk. Det lureste jeg gjorde, og den aller beste avgjørelsen jeg tok på egne vegne.

SAM_4318SAM_4363

Hyttetur til fjells med anledning til årets første skiturer.

Alternativet hadde med 100 % sikkerhet blitt en meget spiseforstyrret helg. Utslitt og stressa fikk jeg hastepakket en sekk og samlet ski og staver, og dratt til fjells med min aller beste venninne. ❤ Du vet hvem du er.

Jeg visste jeg ikke kom til å angre, og jeg er veldig, veldig takknemlig for denne helgen.

Vil du kommentere?

