Reblog: Komplisert hygge

Dette er mitt absolutt mest leste blogginnlegg, både i 2014 og 2015. Og jeg tenker det er fordi tematikken er så smertelig aktuell. Jeg reblogger det nå, og ønsker alle en så god jul som mulig. Tusen takk til alle som leser og kommenterer på bloggen ❤

Learning to dance in the rain

Ja, da var den her snart igjen. Julen.

Er du som meg, så er du nå ganske stressa, frynsete og har egentlig mistet litt oversikten over om du liker julen eller ikke, og hva du egentlig vil i det hele tatt. Så da vet du nå at du ikke er alene.

Til deg som har full kalorioversikt og teller og teller, til deg som har løpeskoene i bagasjen eller har booket alle treningstimene gjennom hele jula, til deg som har kjøleskapsdøren konstant på gap, til deg som kaster opp, til deg som kun har kjøpt inn sunt og magert, til deg som er innlagt.

Til deg som tråkker deg gjennom julen med en spiseforstyrrelse i gavesekken.

Det er beintøft nok resten av året med denne sykdommen, derfor tenkte jeg – hva med å sørge for at julen faktisk ikke blir DOBBELT så vanskelig. Kanskje bare LITT vanskeligere enn alle de…

View original post 1 146 more words

Vil du kommentere?

