Fantastisk høstmorgen

Mandag denne uken var det helt utrolig flott morgensol og høstlys, så jeg dro frem mobilen og knipsa noen bilder på vei til jobb. Når naturen presenterer seg på den måten liksom 🙂

Jeg liker virkelig høsten med de fine fargene, selv om jeg gjerne kunne vært uten de mørke morgenene. I går kjøpte jeg for første gang en dagslyslampe, så jeg er litt spent på om den kan gjøre det lettere å våkne og stå opp fremover.

IMG_3892 IMG_3893  IMG_3903IMG_3898

God fredag 🙂

2 thoughts on “Fantastisk høstmorgen

    • Takk for hyggelig kommentar igjen 🙂 Ønsker deg gode morgener og stunder også!
      Avokadoprosjektet ruller videre i det tempo avokadoplanter vokser 🙂 Det kommer sikkert flere oppdateringer! 🙂

      Lik

Vil du kommentere?

