Hmmmm

Jeg tror jeg ser hvor det startet. Det med å føle seg feil og til bry, jeg skrev om det her.

Kan hende tar jeg feil, det har skjedd før, men jeg oppdaget nylig hvor det føltes som det hørte litt naturlig hjemme.

Så – ok. Det innebærer å gi slipp på noen ting. Det kan gå. Det kan ta tid, men det kan gå.

Utenom det gir det mening å fokusere på de gode tingene i livet mitt, de fine menneskene, de interessante tingene, de inspirerende tingene, det som gir glede, det som utfordrer, det som tar meg fremover i livet. Dit jeg vil, en ukjent vei. Nysgjerrighet fikk feste for en tid tilbake.

4 thoughts on “Hmmmm

  1. Jeg tror ikke du tar feil……
    Jeg vet jo selvfølgelig ikke hva det handler om for deg.

    For meg selv vet jeg at det kan finnes mange «startsteder», mye å romme og gi slipp på.
    At jeg ser litt og litt.
    At det å bli bedre kjent med mer av meg ,
    og å tro litt mer på det jeg kjenner
    også gjør det litt lettere å være venn med meg selv.
    At det får ta den tiden det trenger.
    Den tiden jeg trenger

    Den tiden du trenger.
    Det er du som kjenner deg – og det du kjenner.
    Og – jeg tror ikke du tar feil.
    Ta vare på deg
    og på det som gjør deg godt : -)

    Likt av 1 person

  2. Og nå så jeg plutselig at jeg skrev en kommentar som nesten var lengre enn innlegget ditt.
    Og kjente at jeg fikk lyst til å si unnskyld.¨
    Det handler jo om å ta plass…..
    Men så sier jeg takk i stedet.
    – for at du setter i gang tanker hos meg, og har et kommentarfelt
    med plass!

    Likt av 2 personer

Vil du kommentere?

