Frykt. Høstens tema?

Jeg lurer på om ikke angst var temaet i fjor. Og nå tror jeg sannelig at det er frykt som følger etter.

Jeeeeeeeeeey.

Ok, så da var det først uro bak det numne laget, så angst bak uroen, og nå er det frykt bak angsten (sammen med et lite smorgasbord of other emotions).

I´m in for a fun ride.

Oppi dette er jeg snart klar for en yogahelg – det kan jo være midt i blinken. Face my fears, embrace my fears.

I går brukte jeg yoga helt bevisst, som oppskrift, for å håndtere frykten – det funka. Antigravity yoga byr blant annet på muligheten til å henge opp ned og dingle – samt å «fly som supermann» mens man sier «svoooooosj».

Ingenting som letter på frykten som å henge opp ned,
svinge frem og tilbake og si «svooooosj».

Takknemlig for muligheten til å henge opp ned, når det føles som jeg går i oppløsning.

Kanskje all skiten kan renne ut samtidig.

AG-inversionPhoto courtesy of YogaWorks.

Vil du kommentere?

