Morsomme og gode opplevelser

Forrige helg var jeg på Araberhestutstilling i regi av Norsk Araberhestforening. Flotte dyr i fine omgivelser, og godt vær. Ikke dårlig.

Jeg har vært en skikkelig hestejente og det er noe jeg savner og som jeg forsøker å oppsøke i blant.

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC

I uka som har vært, har jeg også vært på kino og sett Marvel´s Ant Man 😀 Jeg oppdaget virkelig denne typen filmer da jeg var deprimert. For meg fungerte det så bra å se action, fantasy, sci-fi, alt som ikke hadde særlig dybde, da jeg var deprimert og livet var kaotisk.

Bildet linker til traileren 🙂

antman-poster

Og på musikkfronten, var jeg på Øyafestivalen på fredag og fikk med meg:

Ida Jenshus («Changes» via spotify)

spotify:track:0td7k6HRL6kMq8YlUvc8pA

Alt-J

Siri Nilsen

Beck

Lars Vaular

Det som er gøy (og praktisk) med festivaler, er at det er så mye musikk samlet på et sted, så muligheten for å oppdage noe nytt er der! Også syns jeg det er så herlig å høre live, de låtene jeg har på repeat. Musikk er noe jeg bruker veldig aktivt i hverdagen.

Vil du kommentere?

