Påskeunderholdning

Gjett hvem som fikk hjertet i halsen og skjelven i beina da lille frøken balansekunstner bestemte seg (som forventet) for å hoppe opp på gjerdet på balkongen.

Ikke sant – jeg ser for meg at katten (som sikkert har verdens beste balanse) ramler ned 4 etasjer (og lander på alle fire poter), og stikker over alle hauger (av sjokket).

Så etter dette lille underholdningsinnslaget har vi vært meget uenige om hvorvidt hun skulle få lov til å oppholde seg alene ute på balkongen. Kall meg overbeskyttende. 🙂

SAMSUNG CSC

ja, da går du INN??

Jeg tenker at hun har like lite konsekvenstenking som en tenåring, at hun er litt mer sånn «gjør først, og se hva som skjer». Så jeg blir litt ÆÆÆÆÆÆÆ. Nei, ikke alene der ute.

ha ha ha 🙂

Hun er egentlig skikkelig misfornøyd med det. Det er greit.

SAMSUNG CSC

men jeg vil jo bare opp dit for å SE!

Ellers er det trivelig å være påskehjem for Jorunn. Jeg blir stadig slått av hvor ufattelig LETT hun slapper av. Og det er liksom ikke den stol, sofa, seng, vinduskarm hun IKKE klarer å slappe av på/ i.

SAMSUNG CSC

ser du ikke at jeg koser meg, må du ta bilde nå igjen?

Vil du kommentere?

