Hils på Jorunn

Min påskegjest er 10 år gammel og heter Jorunn.

SAMSUNG CSC

Jorunn har allerede undersøkt hele leiligheten (det tok ikke så lang tid). Og hun har funnet seg 3-4 hang outs:

  • denne puffen som hun ligger på
  • vinduskarmen bak puffen
  • vinduskarmen på soverommet – (imponerende balanse, den er smal. Litt upraktisk da hun tar sats og lander på hodeputa mi :-/ 🙂 )
  • et lite bord, der det står en plante (som hun allerede har nippet til – btw, kattegress står i førstnevnte vinduskarm, så jeg håper planta overlever 😀 og at den ikke er skadelig for katten).

Dette blir interessant. Så langt omgås vi fredelig. Jeg er spent på om tempoet øker utover natten og etterhvert som hun blir varm i pelsen. ha ha

Ja, så da ble dette litt katteblogg også. Ting skjer 🙂

2 thoughts on “Hils på Jorunn

  1. Jeg liker variasjonen i bloggen din.
    Det er godt å lese om konsert og kattegjest. Om gode» smilehull» i hverdag og utfordringer.
    Så kan jeg lete etter, og samle på mine smilehull : -)
    Lykke til med påskegjesten
    – og gode ønsker for dagene dine!

    Likt av 1 person

    • Takk I!
      ja, gode smilehull er uendelig verdifulle. Det gjør det lettere å se at livet er både lett og vanskelig, og lettere å holde ut det vanskelige. God påske til deg 🙂

      Lik

Vil du kommentere?

