Yogaen – takknemlig

Jeg kjente at jeg klarte å lande, for første gang på lenge, da jeg la meg ned på yogamatten i går. For første gang på lenge slappet jeg av litt, og lot tårene komme. Jeg tillot dem nesten, i hvert fall, men ikke helt fritt og avslappet. Det var så skummelt, men så nødvendig. Jeg kjente på mye frykt og redsel, men etterpå var det så mye bedre. Lettere og friere. Fikk liksom en god påminnelse om at tanker og følelser bare kommer og går, de er ikke permanente. De er liksom bare energi.

4 thoughts on “Yogaen – takknemlig

  1. «Å gråte sine modige tårer» er mer enn en talemåte.
    Det er modig å slippe til det som gjør vondt.
    Det er godt du finner landingsplass på yogamatten.
    Gode ønsker!

    Likt av 1 person

  2. Så fint å lese og så sterkt, for man kan bruke utrolig mange krefter på å holde igjen tårer og når man klarer å gi slipp er det så befriende, jeg har fått vekk noe. Men var så fint skrevet og en god påminnelse om at det ikke er for alltid, kanskje litt som vinden som er innom og i forskjellige styrker før den flyr videre ❤ Gode klemmer

    Likt av 1 person

Vil du kommentere?

