Teknisk surr

Av mystiske årsaker – ukjente for meg – kanskje WordPress vet, skjedde det «noe» på fredag som rotet til et allerede publisert blogginnlegg (Til ettertanke).

Det er vel mest jeg som bryr meg om det, men det gjør jeg, for jeg vil jo at innlegget skal se ut som jeg hadde tenkt i utgangspunktet, og at teksten skal være rett. Dette har jeg derfor forsøkt å rydde opp i i etterkant. (Holder fortsatt kanskje litt på med dette :-O )

Jeg beklager om noen har sett flere ganger på dette innlegget og oppdaget endringer! Syns det er litt dumt, men sånt kan tydeligvis skje 🙂 Bare å fikse det man kan og må.

Jeg håper ikke de som mottar mail om nye innlegg, har fått mail om at det er publisert noe nytt – når det kun er en opprydning i et allerede publisert innlegg, som dere allerede har lest. Not my intention to fill your inboxes! ❤

Og dersom dere ikke har merket noe som helst, og nå bare blir forvirret av dette innlegget: Ønsker jeg dere en riktig god tirsdag 🙂

Teknologiens herlige verden 🙂

Klem og ❤ fra
Marianne

Vil du kommentere?

