Veien som leder dit du aldri har vært før

Er full av prøving og feiling. Jeg ante ikke hvor jeg skulle, men jeg lengtet stadig etter fremtiden. Også erfarer jeg at her og nå er ganske mye, men spennende og bra, og fullt av usikkerheter og prøving og feiling.

Det er skummelt å stikke seg frem og vise hvem man er, men det er befriende å prøve, bomme, utforske og erfare. Man lever og lærer, erfarer og vokser, og blir kanskje tryggere og helere på veien.

Det lette, det vanskelige, det gode, det morsomme, det vonde, det krevende, det verdifulle – alt man gjør og kommer opp i – tar oss videre. Her og nå skapes veien videre, som leder dit du aldri har vært før.

Skikkelig søndagsfilosofering! God søndag og varme ønsker for et godt øyeblikk 🙂

IMG_2752

2 thoughts on “Veien som leder dit du aldri har vært før

  1. Var mye håp i dette innlegget, nydelig ❤ Jeg liker så godt "på tross av", jeg har et liv på tross av utfordringer, jeg har det bra på tross av, det har hjulpet meg utrolig mye på veien å eie og styre skuta, og jeg har hatt flere gode øyeblikk og dager etter det 🙂 GOd klem ❤

    Lik

    • Takk, fine du ❤ Så godt å høre at du har det bra "på tross av", og at du har flere gode øyeblikk og dager. Jeg tenker at "fordi du er du" også en måte å se det på (fikk det perspektivet selv av en annen nylig) – du har det bedre, og styrer skuta fordi du er du ❤
      Varm klem til deg

      Lik

Vil du kommentere?

