Litt yoga igjen

Kom meg endelig på en yogaklasse igjen i dag. Nå har det vært en stund siden. Det kjennes som om kroppen er blitt strukket ut av en støvete, rusten vinterdvale, og at den har fått litt nytt liv. Den er litt ledigere, litt friere.

Jeg ante at kroppen kom til å være takknemlig om jeg kom meg på den yogaen. Nå har jeg frest rundt på tredemøller og i styrkerom en stund, så nå var det på høy tid å lande på en matte. Og bare prøve å tillate at kroppen er akkurat der den er, og klar for akkurat det den er klar for. Det er virkelig ikke alltid så lett å stoppe opp, gi seg selv en pause og ta hensyn til seg selv. Derfor er jeg veldig fornøyd med dagens yogaøkt – selv om det egentlig var litt vondt (som jeg regnet med, mtp nevnte treningstype- og mengde som satt i kroppen).

yogainspiration

Bildet er funnet via Pinterest

Noen ganger er det jo sånn; det er vondt mens det står på – du jobber med noe – også kjennes det kanskje litt lettere etterpå. Overføringsverdi til andre områder i livet.

Vil du kommentere?

