Litt og litt

Egentlig hadde jeg ikke mot til å skrive noe i dag, men så hørte jeg denne sangen ved en tilfeldighet på vei hjem, og den traff en nerve. Her er en live opptreden av Florence + The Machine, med All this and heaven too. Jeg liker at hun småprater og virrer litt rundt etter at hun er ferdig med å synge – smånervøs og ærlig. Lydkvaliteten påvirkes av at dette er live, men jeg elsker at det er så nakent og sårbart, og at stemmen hennes kommer så godt frem.

Det er litt slitsomt for tiden, og jeg merker at det ikke alltid er så enkelt å blogge. Nå har jeg ikke hatt så mye overskudd heller, og da svikter motet litt. Men det får bare være sånn, nå.

Jeg har delt utenom bloggen, og jeg merker at det hjelper, litt og litt. Det hjelper å være åpen om at ting er vanskelig. Litt og litt. Det som er viktig er å finne de trygge rommene og menneskene å dele med.

Litt kort fra meg denne gangen. Men jeg kan anbefale sangen.

2 thoughts on “Litt og litt

Vil du kommentere?

