Fremme-ish

Ha ha ha – moro med mobilblogging, aner ikke hvordan bildene vil se ut. Så da blir det som det blir.
Vel – kommet helskinnet frem – London 😀 – har til og med gjort et praktisk ærend: avsluttet en bankkonto som jeg åpnet da jeg var på utveksling, i 2008 (i Cardiff, Wales) 🙂
Fikk god hjelp av en vennlig og lattermild fyr i NatWest-filialen, og han lo godt da kortet mitt viste seg å være utløpt for 2 år siden 😀 ha ha ha. God orden.
Vel, fikk tømt kontoen – 6,16 pund! – og avsluttet den. Sorted 🙂

Så har jeg selvfølgelig funnet en Starbucks (free wifi), og nå prøver jeg å sortere timeplanen og reiseruten videre før jeg møter venninnen min som jeg skal bo hos.
Planen er en yogaklasse først – så det betyr at jeg drasser rundt på en altfor stor (og tom) koffert, men yogamatten er med. Heftig navigering inn på trange toaletter! Får finpusset teknikken der… Men, er det plass, blir det yoga (ikke på toalettene, altså). Ser frem til det.
Fin måte å lande på etter en stressende dag med pusten litt for høyt i brystet. Jadda..

Blir plutselig reiseblogg dette, ja ja – får se hvordan den utvikler seg. Tja, den får 3-4 dager på seg til det. Det krever vel flere bilder… Satser på at det kommer.

Wow – høy på kaffe!

Vil du kommentere?

