Mer musikk eller mer av status quo?

Tja…

Kjenner at jeg ikke er helt komfortabel med å dele status quo om dagen. Og det skyldes at ting ikke går så bra, eller – det er mye, og det kjennes på systemet.

Ettersom jeg da ikke er så klar for å gå inn i hva som skjer, kan jeg enten dele hvordan det føles, eller jeg kan dele mer musikk…

Nå får dere rett og slett tenkeboksen min.

Pausemusikk er jo alltid bra – men kan jeg finne bare en låt som er «perfekt» for dette merkelige øyeblikket? Hmm…

Den første appellerer til fighteren i meg, til lysten til å VÅGE, være ærlig, tøff, sårbar. Den gir energi.

For old time´s sake

Og litt i samme gata

Vond –  «Hold on, hold on to yourself cause this is gonna hurt like hell…»

Også dukket denne opp – en fin liten låt.

Merker at jeg finner energi i å lete etter musikk som kan lette på øyeblikket. Det er en god ting. Det var en gang tidligere her på bloggen, jeg hadde en skikkelig dårlig dag/ periode også ville jeg finne noe musikk som kunne vekke sinne i meg. Så søkte jeg på «Fuck this shit» på Youtube, og da kom Belle & Sebastian. Altså, ikke helt hva jeg forventet. He he, men det funka på sitt vis det og. Fikk frem et smil da.

Så – tenkeboks avsluttet. Mer musikk.

Vil du kommentere?

