Det var en gang en fremtid

Det var en gang en fremtid der jeg ser at dette ble bra
Det var en gang en fremtid der fortid kan hvile i fortid
Det var en gang en fremtid der dette ikke gjør like vondt
Det var en gang en fremtid der jeg ikke er alene i sinnet, frykten og angsten
Det var en gang en fremtid der jeg ikke er redd for å se fremover, eller bakover
Det var en gang en fremtid der dette kun er et minne om den hardeste kampen jeg har kjempet for en bra hverdag, og for meg selv
Det var en gang en fremtid der jeg ser at dette kun gjorde meg sterkere, tryggere, mer åpen og mer aksepterende av meg selv
Det var en gang en fremtid der jeg ser at alt jeg gjorde var for å bli modigere, tryggere og mer hel
Det var en gang en fremtid der jeg ser at jeg stod gjennom stormen
Det var en gang en fremtid der jeg ser at jeg klarte dette
Det var en gang en fremtid

4 thoughts on “Det var en gang en fremtid

  1. Det som er nå var i fortiden en fremtid. I dag kan du se fremover med en ny fremtid.
    Livet går opp. Livet går ned. Livet svinger. Kaster deg hit. Kaster deg dit.
    Stillstand, tilbakeslag, fremskritt.
    Men uansett hva er du alltid i en prosess. Uansett hva vokser du videre på alle områder.
    Du lærer. Du feiler. Du prøver. Du opplever. Du lærer.

    Søte vakre deg. Uansett hva – aldri gi opp!

    Veien er vanskelig. Smertefull og gledesfull. Sjelden en strak retning.
    Skummel og ukjent.
    Men verdt det!

    En dag vil du se tilbake til denne dagen og vite at du klarte det.
    Kanskje ikke i morgen. Kanskje ikke neste uke. Kanskje ikke de neste månedene. Men en dag!

    I dag kan du se frem mot en ny fremtid. Og mot denne nye fremtiden leve de dagene som er nå som best du kan. Som du ønsker.

    Jeg følger med på veien din. Sammen kan vi ta disse skrittene i lag. Kanskje blir veien litt mindre skummel<3

    Lik

  2. Dette var fint skrevet! Hold ut, og ikke gi opp. Fremtiden har noe godt å by på, man må bare stå i det. Det er det beste du kan gjøre. Det skal komme bedre tider ❤

    Lik

Vil du kommentere?

