Vindu inn

Ord sårer, jeg slenger dem tilbake.
Handlinger sårer, jeg stenger dem ute.
Ord preller av, jeg har finslipt teknikken.

Jeg blir kald, kan jeg såre?
Jeg blir sint, kan jeg bite?
Jeg blir hard, kan jeg stenge ute?
Jeg blir trassig, kan jeg avvise?

Kritikk slipper inn, jeg har finslipt teknikken.
Ros preller av, jeg har finslipt teknikken.

Ingen slipper inn, jeg har finslipt teknikken.
Ingenting slipper ut, jeg har flinslipt teknikken.

Jeg har vondt og gråter, trenger hjelp. Den preller av, jeg har finslipt teknikken.

Vil du kommentere?

