Avkobling

Jeg har så mange tanker i hodet og så mye jeg egentlig vil skrive, men så er det så mange tråder jeg har lyst til å nøste på, og så mange ting som jeg må og vil gjøre at jeg ikke får startet.

Så da var det frem med kameraet og ut i skogen. Påfyll. Time out. Pause.

Kun fuglekvitter, lukten av vår i skogen, noen vårblomster, trær, vann. Ro. Helt ok.

SAM_0960

SAM_0971

Helt ok.

og «Here comes the sun», med George Harrison og Paul Simon på Saturday night live i 1976, så litt dårlig bildekvalitet – men det er George Harrison og Paul Simon! 🙂

One thought on “Avkobling

Vil du kommentere?

