Ned og opp

I dag ble jeg sint og frustrert og litt skuffet. På meg selv.

Hvordan kan jeg ikke lære å si stopp, snakke opp på egne vegne, be om en pause? Når jeg behøver det. Det er så på tide å lære dette nå.

Først tenkte jeg at dette var alt jeg greide i dag – å svikte meg selv, igjen. Ved å ikke be om en pause, ikke ta en pause, ikke gi meg selv det jeg trenger… Ble sint. For jeg ble så sliten. Skikkelig kjipt sliten.

Men så – Venninnemiddag var utrolig gull og herlig, kjempehyggelig ❤ Tid sammen fine mennesker 🙂

Også husker jeg dette – morgenturen på vei til jobb. Tid til meg.

SAMSUNG CSC

Jeg lærer 🙂 Hverdagslykke og hverdagsgleder ❤

-Namaste-

Vil du kommentere?

