Hverdagsgleder

I dag begynte jeg å snakke om en tanke/ mening/ betydning som jeg bare nesten greide å få tak i. Jeg forstår liksom hva jeg mener og hvor jeg vil med tanken, men greier for mitt bare liv ikke å formulere dette – hverken i tankene eller med ord.

Ved siden av meg sitter en annen som famler med akkurat det samme, i den grad jeg kan forstå hva en annen person faktisk virkelig mener. Vi famler, prøver, snubler, prøver igjen, tenker, sier, stopper opp, og vet så godt hva vi vil si. Et sted stopper det – om det er meningen vi ikke har ord for, eller følelsen av meningen vi ikke har ord for, er ikke så farlig.

Vi lo så godt av hele situasjonen, begge holdt på med det samme, og forstod den andres forsøk og hva vi selv prøvde å si- men ingen av oss fikk sagt det med ord. Så ble det liksom at vi delte det med latter i stedet.

Også var det noen som ikke skjønte hva som var så morsomt. Så det ble noe bare vi delte 🙂
Det var forfriskende å møtes i latter, når ordene sviktet.

Så kom jeg på hvordan bestevenninnen min og jeg kunne flire og fnise så mye ved middagsbordet at vi fikk kjeft for det. Noe som selvfølgelig bare fikk oss til å le enda mer, så vi til slutt måtte gå fra bordet. 🙂 Skikkelige fnisejenter!

Latter er gull. Smil og glede knytter folk sammen 🙂 Herlig! Funny looking flower

Llamas! And another little llama

Irish yoga

-Namaste-

Vil du kommentere?

