Ny blogg, ny start

Fyrverkeri

Dette året skal ikke bli som i fjor.

Jeg innser at jeg allerede har oppnådd dette,  fordi 1. januar ble ikke tilbrakt i et mørk, deprimerende tankesurr, men heller i en slags posteuforisk lykkerus siden jeg tilbrakte de siste minuttene før midnatt med å sikre konsertbilletter til Ellie Goulding  for meg og en venninne i Oslo 1. februar.

2013 ble et sånt år som jeg aldri trodde jeg kom til å oppleve. Og da det stod på som verst trodde jeg ikke jeg skulle overleve det. Men jeg opplevde, og jeg overlevde. Og jeg lærte noe på veien. Mye.

Men, tilbake til her og nå, og nye muligheter – plutselig ga det mening å prøve å blogge. Det er nytt for meg. Og siden 2014 skal handle om å gjøre det jeg vil og ikke bakke unna situasjoner jeg gruer for, så passet det liksom bra å starte en blogg.

Jeg skal prøve nye ting, fordi det er gøy og jeg har lyst til det, og jeg kommer sikkert til å falle og tryne en del. Men:

LIFE IS NOT ABOUT WAITING FOR THE STORM TO PASS – IT´S ABOUT LEARNING TO DANCE IN THE RAIN.

Jeg skal lære å danse i regnet. Nå var en bra tid for det.

-Namaste-

Vil du kommentere?

